torsdag, april 09, 2009

Skärtorsdag .. en lång ledig påskhelg är på g..

Hej Hej

Nu har Broddvayn passerat på vår gata. Sanden är uppsopad, det blir bättre och bättre för varje dag som går. Härliga vår och sommar - ni är så välkomna...

Färjestad vann SM-guld i hockey. Välförtjänt. FBK hade det bästa tålamodet och HV hölls kvar i finalen tack vare Stefan Liv, deras målvakt. Grattis Färjestad. Vet att Adam Alsing är jätteglad nu.

Rangen har öppnat. Tänker nog åka i väg och slå några slag,redan i dag..

I morgon blir det friidrottstävlingar för båda barnen i Eskilstuna. Ska bli riktigt trevligt att följa dem. Del blir både spännande och engagerande.

I dag blir det kort, vill bara säga - GLAD PÅSK- och vila er ordentlig.
Vi syns i vimlet
Pyry

1 kommentar:

Henrik Harr sa...

Hej Pyry,

Låter som om du har en skön pappahelg framför dig. Själv är jag nyklippt till Jesus ära, eller är det kaniner vi firar? Eller häxor? Jag kan aldrig hålla reda på sånt där ...

Maria säger att jag ser ut som Liza Minelli i håret, men det bryr jag mig inte om. Min frisör har tydligen uppgraderat mig, för idag fick jag rödvin till klippningen i stället för espresso. Kändes lite tidigt 14.00, men vafan.

Nu börjar "Kristi sista frestelse" om en timme. Den kräver nog ett glas till.

Jag håller tummarna för nya stadionrekord i friidrott!

Ha det gott!

/Henrik